Astu elementtiisi visuaalisen brändin avulla

ELEMENTISSÄ

ELEMENTISSÄ

PIENYRITTÄJÄN BRÄNDI-ILME JA NETTISIVUT

Yrityksille ja yrittäjille, jotka haluavat vahvistaa markkina asemaansa visuaalisen brändi-ilmeen avulla.

Kun olet turhautunut siihen, että yrityksesi, tuotteesi ja palvelusi jäävät vaille reaktiota ja huomiota, jota ne ansaitsisivat. Nyt haluat saada erottuvan brändityylin jotta yrityksesi viesti välittyisi oikein ja auttaisi sinua saamaan markkinaedun.

Useimmat yrittäjät ja pienet yritykset tekevät markkinointi materiaalinsa vailla selkeää graafista systeemiä. Elementissä-prosessissa löydämme liiketoimintaasi tukevat graafiset elementit, joiden avulla pystyt valmistamaan korkeatasoista ja rohkeaa, visuaalista markkinointia (jotta tuotteesi ja palvelusi välittäisivät oikeaa vaikutelmaa ja saisit markkinaedun).

Aikaisemmin sinulle riitti “kiva ja ammattimainen” mikä tuntui turvalliselta silloin – nyt haluat näyttää brändisi asenteen, luonteen ja persoonan.

YRITTÄJÄT JOTKA PYSTYVÄT LUOMAAN TUNNISTETTAVAA JA VETOVOIMAISTA VISUAALISTA MARKKINOINTI TEKEVÄT JOTAKIN ERI TAVALLA

Entä jos sinullekin voisi olla jatkossa täysin selvää minkälainen brändisi persoona on ja millä graafisilla elementeillä tuot sitä esiin?

Mietitkö joskus miksi kokeilemasi väripaletti ja typografia näyttää toisella yrittäjällä täydelliseltä, mutta sinulla samat ratkaisut ei vain toimi?

Saatat vaihdella värejä ja typografiaa oman fiiliksen mukaan. Tai ehkä sinulla ei ole ollut varsinaista ilmettä missään vaiheessa. Yrityksesi ei inspiroi sinua ja alat epäillä jokaista valintaasi – tai ehkä ydinviestisi ei jostain syystä välity asiakkaillesi selkeästi. Arkailet valinnoissasi ja pahimmillaan epävarmuus estää sinua tuomasta itseäsi ja yritystäsi esiin.

Ongelmasi ei kuitenkaan ratkea niin, että valitset valmiin Instagram trendin (niin kuin olet huomannut, et tunne itseäsi kauan tyytyväiseksi) sillä merkityksellisyyttä ja omintakeisuutta ei voi liimata päälle kauniilla kuorella – vaan se rohkea omintakeinen brändi muotoillaan strategisen suunnittelun ja toteutuksen avulla.

Elementissä-prosessissa katsomme tilannettasi syvällisesti ja päätämme mihin juuri sinun yrityksesi design-päätökset pitäisi perustaa. Vasta sitten istahdan suunnittelupöydän äärelle ja suunnittelen sen graafisen systeemin, johon voit tuntea aitoa yhteyttä (ja myös sitoutua pitkäaikaisesti).

Tavoite on löytää juuri sinun yksilöllinen paikkasi markkinassa, jotta voit alkaa olemaan se brändi joka luo tunnistettavaa, oman tyylistä ja vetovoimaista brändiviestintää – sillä kun sinä uskot brändiisi, energiasi tuntuu magneettiselta myös asiakkaistasi.

Graafisen suunnittelijan tekemä tunnelmataulu.

Aloitamme työskentelyn tunnistamalla sinun vuodenaikapersoonasi ja astumme pois arvailujen maailmasta

Kuten tiedät bisnestä tehdään ihmisten kanssa, emme varsinaisesti osta logolta. Me haluamme että brändi herättää meissä voimakasta tunnetta yhteenkuuluvuudesta. Ja siihen brändivuodenaika-metodini on juuri täydellinen.

Voimme hyödyntää eri vuodenaikoihin liitettäviä inhimillisiä käyttäytymismalleja ja ominaisuuksia, jotta visuaalinen ilmeesi herättäisi juuri oikeanlaista tunnetta asiakkaissasi. Voimme uida myös vastavirtaan. Kyseenalaistaa markkinasi tyypillisiä tapoja toimia, värein ja typografian avulla ja näin luoda sinusta “markkinahäirikön”, joka ottaa oman paikkansa markkinassa vahvasti ja varmasti.

Visuaalinen ilmeesi ei ainoastaan elävöity ja näytä hyvältä, vaan tuntuu juuri oikealta sinulle ja unelma-asiakkaallesi (niin paljon enemmän kuin vain pelkkä logo).

Luon sinulle visuaalisen brändi-ilmeen joka tuntuu juuri oikealta

– ASTU ELEMENTTIISI.

– ELEMENTISSÄ –

VISUAALINEN BRÄNDI-ILME PIENYRITTÄJÄLLE

Kuukauden jälkeen sinulla on mieleenpainuva brändi-ilme joka tuo ainutlaatuisuutesi ja itsevarmuutesi esiin ja ankkuroi sinut markkinaan vahvasti ja houkuttavasti. Kaikki elementit asennettuna Canva-pro tilillesi ja valmiina käyttöösi.

  • Askeleet:

    1) Tutustumispuhelu + syvälliset ennakkotehtävät.

    2) Pidämme brändityöpajan jossa selkeytämme

    -Brändin avainsanat.

    -Tarkastelemme markkinasi muita tekijöitä ja pohdimme kohderyhmääsi.

    -Tunnistamme brändivuodenaikasi.

    Näiden avulla määrittelemme brändin tavoitemielikuvan.

  • Projekti ja brändi-ilme sisältää:

    -Kustomoitu tunnelmataulu.

    -3 logoa (Isoon ja pieneen tilaan + merkki tai käsinkirjoitettu versio)

    -Upean väripaletin, jolla brändisi tunneviesti syntyy.

    -Harkittu typografiasuunnitelma, jolla vahvistat asiantuntijuuttasi.

    -Visuaalit jotka tukevat muuta graafista ilmettä (esim. kuosi, symboleja tai tekstuuri tms.)

    -Valmiin brändin asennus Canva-pro tilillesi, valmiina käyttöösi.

    -Brändikirjan jonka avulla kasvatat johdonmukaisesti brändiäsi oikeaan suuntaan.

  • -1 Bränditukipäivä / vko koko projektin ajan (Signal-viestiappi)

    -Yksinkertainen lanseeraussuunnitelma uudelle brändillesi – otetaan kaikki irti uudistuneesta ilmeestä. :)

  • 2500 € + alv. 24 %

    Jaettuna 3-4 osaan.

    Projektin varausmaksu on 25 % kokonaishinnasta, joka maksetaan ennen projektin aloitusta. Loput osat projektin edetessä.

  • Instagram-pohjat:

    -6 kpl postaus ja stooripohjia uudella ilmeellä.

    + 350 € + alv. 24%.

    —————————-

    Voit lisätä myös:

    -Printti materiaalia (käyntikortti, esite tms.).

    -Presentaatiopohjia

    -Liidimagneetin taitto ja houkuttelevat aidon näköiset mockupit markkinointiin ja nettisivuille.

    -Flodesk uutiskirje-pohjat.

    Kysy lisää ja kerron miten nostat palvelusi seuraavalle tasolle, elämyksellisen, visuaalisen markkinoinnin avulla.

– DIGIELEMENTISSÄ –

VISUAALINEN BRÄNDI-ILME JA MINI-NETTISIVUT PIENYRITTÄJÄLLE

5 viikon jälkeen sinulla on kaunis, mieleenpainuva brändi-ilme ja 3-sivun kotisivut valmiina käyttöösi.

Tuon sivuillesi ripauksen taikaa räätälöidyn suunnitelman ja CSS-koodin avulla, jolla kotisivusi erottuu valmis-template maailmasta ja luo elämyksen asiakkaillesi.

  • Askeleet:

    1) Tutustumispuhelu + syvälliset ennakkotehtävät.

    2) Pidämme brändityöpajan jossa selkeytämme

    -Brändin avainsanat.

    -Tarkastelemme markkinasi muita tekijöitä ja pohdimme kohderyhmääsi.

    -Tunnistamme brändivuodenaikasi.

    Näiden avulla määrittelemme brändin tavoitemielikuvan.

  • Ratkaisen sinulle brändinmukaiset layoutit tärkeimmille 3-sivullesi:

    -Etusivun (digitaalinen käyntikorttisi).

    -Selkeän palvelusivun (myynti).

    -Vau-fiilistä herättävän linkkisivun Instagramiin (halutessasi voit vaihtaa yhteys-sivuun).

    -Huolehdin myös sivujen avauksen, mobiilioptimoinnin ja tekniset ratkaisut, jolloin saat täysin käyttövalmiit sivut ilman stressiä.

    3-sivun kotisivut toimii hyvänä lähtökohtana brändinmukaiselle markkinoinnille ja voit jatkaa sivujen kehittämistä samalla kun kasvat kohti visiotasi.

    Helppojen videoklippi ohjeiden avulla voit laajentaa sivuja itsenäisesti ja hyödyntää visuaalista ilmettä johdonmukaisesti (copy + paste tekniikalla).

    Valmistan myös täysin ainutlaatuiset laajemmat sivut, ota yhteyttä ja kerron miten asiakkaasi viedään elämykseen kotisivujesi avulla.

  • Projekti sisältää:

    -Kustomoitu tunnelmataulu.

    -3 logoa (Isoon ja pieneen tilaan + merkki tai käsinkirjoitettu versio)

    -Upean väripaletin, jolla brändisi tunneviesti syntyy.

    -Harkittu typografiasuunnitelma, jolla vahvistat asiantuntijuuttasi.

    -Visuaalit jotka tukevat muuta graafista ilmettä (esim. kuosi, symboleja tai tekstuuri tms.)

    -Valmiin brändin asennus Canva-pro tilillesi.

    -Brändikirjan jonka avulla kasvatat johdonmukaisesti visuaalista brändiäsi oikeaan suuntaan.

  • -1 Bränditukipäivä / vko koko projektin ajan (Signal-viestiappi)

    -Yksinkertainen lanseeraussuunnitelma uudelle brändillesi.

    -Nettisivujen tekstien työkirja.

  • 3500 € + alv. 24 %

    Jaettuna 3-5 osaan.

    Projektin varausmaksu on 20% hinnasta, joka maksetaan ennen projektin aloitusta. Loput osat projektin edetessä.

  • Somepohjat:

    -6 kpl postaus ja stooripohjia uudella ilmeellä.

    + 350 € + alv. 24%.

    —————————-

    Voit lisätä myös:

    -printti materiaalia (käyntikortti tms)

    -presentaatiopohjia

    -liidimagneetin taitto ja houkuttelevat aidon näköiset mockupit markkinointiin.

    -Flodesk uutiskirje-pohjat

    Kysy lisää ja kerron miten nostat palvelusi seuraavalle tasolle, elämyksellisen, visuaalisen markkinoinnin avulla.

ASIAKKAITANI

Logosuunnittelua valokuvaajalle.

Kuvapankit / Kulmia creative

Ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti Ida-Maria K

Logo bisnesmentorille.

Bisnesmentorointi Nellaino

  • - Saat teknisesti toimivia graafisia ratkaisuja, joiden avulla luot visuaalista markkinointia ilman stressiä.

    - Voit rohkeudella hinnoitella palvelusi oikealle tasolle, vahvan laatuvaikutelman avulla.

    - Voit luopua turhauttavasta ja aikaavievästä Canvan selailusta, sillä:

    1) Tiedät jo, mikä on visuaalinen tyylisi.

    2) Sinulla on omat selkeät visuaaliset elementit käytössäsi

    3) Tiedät, kuinka luoda itsellesi sopivaa ja kohderyhmää puhuttelevaa materiaalia elementtejäsi hyödyntäen.

    - Voit olla enemmän sinä – vahva ja varma.

    - Erilaistut markkinastasi ja herätät luottamusta.

    - Työskentelet fiksummin (et kovemmin), sillä jätät jälkeesi tunnistettavan jäljen, - jonka avulla erotut ja jäät mieleen.

    - Voit vapautua turhautuneesta olotilasta ja tuntea olosi kevyeksi ja innostuneeksi omasta yrityksestäsi.

SENNI RINGMAN, GRAAFINEN SUUNNITTELIJA

Joskus oma yritykseni ei tuntunut yhtään näköiseltäni

Lopulta kun päästin irti siitä "mikä pitää olla" ja tutkin mikä minua aidosti kiinnostaa, aloin jälleen löytää oikeita elementtejä yritykseeni. Ja tätä haluan myös asiakkailleni – että voisimme päästää irti siitä “mikä pitää olla”. Alkaisimme tehdä sinulle valintoja joista oikeasti haaveilet – jotta voisit rakastua brändiisi ja innostua jälleen tuomaan itseäsi ja yritystäsi esiin.

  • -Ensi kosketus graafiseen alaan jo + 20 vuotta sitten.

    -In-house kokemusta + 7 vuotta.

    -Auttanut kymmeniä pienyrittäjiä visuaalisen brändin avulla.

    -Yrittäjyyttä takana 7-vuotta.

LISÄTIETOA

  • 1) Tarjous

    2) Ennakkotehtävät

    3) Brändityöpaja

    4) Brändi-ilmeen suunnittelu

    5) Markkinointi materiaalin suunnittelu (jos on sovittu).

    6) Lanseeraus

    7) Tekninen tuki Signal-apilla 4 viikkoa (veloituksetta).

  • 1) Suhtautumalla uteliaasti brändivuodenaikoihin ja oman väripaletin luomiseen.

    2) Varaamalla kalenterista aikaa brändiprojektin läpivientiin.

    3) Selkeyttämällä oman yrityksen ydinviesti, tarjonta ja fokus.

    Sinun ei tarvitse olla brändäyksen ammattilainen – riittää että sinulla on käsitys suunnasta mihin haluat mennä ja vahvistunut käsitys mikä tekee yrityksestäsi elinvoimaisen.

  • Elementissä ja digielementissä laskutetaan aina vähintään 3-osassa. Kysy lisäositus mahdollisuudesta.

  • Prosessiini kuuluu yhden konseptin metodi. Teemme hyvän pohjatyön ja luomme vahvan suunnan hyödyntämällä kilpailijakartoitusta, brändivuodenaikoja ja luomme brändin tunnelmataulun. Käytämme paljon aikaa, että olemme samalla sivulla.

    Näiden pohjalta lähden luomaan suuntaa johon olen varannut 2 korjauskierrosta (jotta ilme kehittyisi varmasti oikeaan suuntaan).

    Koen tärkeäksi kuitenkin esitellä yhden idean kerrallaan, sillä muutoin prosessin fokus voi kadota ja aikaa kulua epäolennaisiin asioihin.

  • Elämä saa näkyä. Itselläni on myös pieniä lapsia ja joskus oman tai lasteni vuoksi aikataulut siirtyvät. Molempien hyvällä kommunikoinnilla pääsee pitkälle!

Puhutaanpa siitä, kuinka voin auttaa sinua saavuttamaan liiketoimintatavoitteesi, houkuttelemaan unelma-asiakkaitasi ja rakastumaan brändiin, joka tuntuu juuri sinulle oikealta.

SEURAAVA ASIAKASPAIKKA:

SYYSKUUSSA

SEURAAVA ASIAKASPAIKKA: SYYSKUUSSA

Kuulostaako hyvältä?

Hienoa, niin minustakin! :) Kysy Elementissä -brändipalvelusta tai varaa paikkasi keväälle.

Voit myös varata tutustumispuhelun, jotta voit suunnitella seuraavia askeleitasi ja päästään jutuille rennoissa merkeissä!